sobota, 14 stycznia 2012

Prom Ball

Witam po długiej przerwie :))
Odnośnie poprzedniej notki chciałam pokazać jaki był efekt końcowy studniówkowych przygotowań. Udało mi się w przeddzień balu dobrać buty i kopertówkę ze sklepowych przecen i nawet przypomniałam sobie, że gdzieś tam głęboko w domowych kryjówkach jest schowany złoty pierścionek, który dostałam od mojego taty kiedy przyszłam na świat i z racji tego, że był za duży na moje paluszki to nie zakładałam go nigdy.. aż do momentu tej wyjątkowej okazji :)
Bawiliśmy się świetnie z Jędrulką i czeka nas jeszcze jego studniówka. Chciałabym założyć coś innego, ale szczerze mówiąc nie mam żadnej koncepcji. Jakieś pomysły?

Jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia, ale wybaczmy kochanej Pani mamie :))







Przykleiłam sobie kilka kępek rzęs (dokładnie tych na obrazku obok. kupiłam je na allegro w bardzo dobrej cenie, a klej świetnie trzyma. rzęsy same w sobie wyglądają bardzo naturalnie i są leciutkie :)) 





buty i kopertówka pochodzą ze sklepu PULL&BEAR





Teraz muszę się szybko ogarnąć i lecę świętować urodziny Wiśni.. można przyjąć, że to również takie uroczyste rozpoczęcie ferii zimowych :)


xoxo,

2 komentarze:

  1. You are looking fabulous!! I love the dress and that clutch is to die for! I am following you!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, prześlicznie wyglądałaś!! :)

    OdpowiedzUsuń